Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 19 januari 2011

Ledig!!

Godmorgon!
Idag har jag gått upp halv 7 fast jag är ledig, vill inte springaomkring i pyjamas när hantverkarna kommer, men de har inte dykt upp än. Det är elektrikerjobb kvar.
Jag ska gå ut och gå med Rolex snart -Fast idag mår han inte bra, allergin slår ofta till på hans mage den bubblar och låter. När jag var till veterinären så sa hon att det är magkatarr han har.....
Jag ska gå ut i garaget och fortsätta på kökssoffan det är mer jobb än jag trodde :=)


Jag längtar efter valpen det är nära nu.....ler
Ikväll ska jag och Rolex åka ut till klubben hoppas Ingemar är där så jag får se hans valp. Jag och Emma och jag ska åka och handla matskålar, koppel och en liten biabädd till Molly nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar