Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 1 december 2010

Västerås

Vi började med vår resa till Västerås med att äta



Indian pizzan som vi kallar den för, så goda amerikanska pizzor


Sen tog jag en sväng in på nisses


Det finns mycket fint där gjorde lite fynd....inte så svårt


Ville ha den här vita tomten men vart snål


Jag hann in på blomster landet också


Vilka vita fina renar de hade men de var för dyra så de fick bara följa med hem på bild


En kul grupp är ju passande nu


Sen kom vi tillbett riktiga ärendet Emma skulle på magnet röntgen


Här sitter de i väntrummet jag tog kort på Emma när hon bytt om men det vågar jag inte lägga ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar