Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 18 december 2010

Fredags shopping

Det är så mysigt att gå i affärer runt jul och det var faktiskt lite folk på stan i Västerås.


Emma var först på röntgen sen åkte vi och handlade julklappar. Svårast är till hennes kille????....hm
Utanför en affär fanns denna mysiga stol klädd i mossa jag fick en i'de att göra lika nästa år om jag kommer ihåg det för nu är ju mossan under all snö.


Mamma (jag) vill ju har tårta älskar tårta så vi fikade och åt sallad till lunch kändes bättre då ..... Ler


Matte vem är i diket???


Jag tar han......


Det är bara husse som skojar lite med världens busigaste hund:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar