Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 21 december 2010

-24 grader

Jag var och julhandlade igår så nu är det gjor, tyvärr så fanns det inte en enda kanelstång på stan....
Ska ner till Västanfors och kolla idag men har inte så stor lust att gå ut.....
Termometern stod på -24 grader ute om det inte blir lite varmare snart så blir det ingen långpromenad med Rolex idag han brukar frysa om tassarna när det är så kallt..
Jag undrar hur det blir med en liten valp i kylan de är ju känsliga.....En snabb kissning och sen in antar jag.
Jag sitter i soffan och myser i min filt från jobbet och dricker kaffe. Jag tänker nog höra med jobbet om jag kan vara ledig från jobbet på Torsdag det skulle vara skönt och sen börjar jag på julaftonskväll kl 22.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar