Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 15 december 2010

Jaha, börjar bli dags igen :=)

Vi funderar på någon kanarieö......
Kyla snö och stress nu har vi börjat att leta resor igen....ler
Man längtar bort ibland... Vi måste resa före innan valpen kommer, sen är det försent man kan inte lämna bort en valp. I sommar blir det nog Gotland med alla hundar och ungar och deras tjejer och killar ett riktigt rövar gäng undrar om vi får hyra nån stuga där.....ler
Ni som läst min blogg undrar säkert hur det går med badrummet och det kan jag säga -går inte alls!!
Vi har beställt en firma som kommer och fixar hela badrummet efter nyår så det ska bli skönt.
Köks soffan är fortfarande ett projekt och jag ska ta tag i den efter nyår jag har inte hunnit med riktigt,,,,ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar