Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 21 maj 2010

Nu är det mycke :=)

Mitt lilla busfrö ska vara hos Roland när vi åker till Turkiet, han är jätte duktig med problemhundar så nu du Rolex blir det en vecka på uppfostringsanstalt....ler
Dom har massor med får och vall hundar jag tror de har 7 st hundar.
Det börjar bli härligt ute nu, jag har gått natt den här veckan och det har varit 15 grader ute mitt i natten och sen luktar det blommor vilken härlig tid.....
körsbärs trädet har överlevt min skalpering och blommar så fint.
Jag har verkligen haft fullt upp ett tag nu varit kors och tvärs överallt, imorgon ska jag åka till Västerås för att köpa en resväska min gick sönder förra året hjulet pajade den har varit med om några resor och de är inte särskilt varsamma på Arlanda direkt. jag måste börja planera vad vi ska ha med oss, tur vi har allinclusive.....Föresten Jonas fyller 40 år när vi är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar