Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 29 maj 2010

Turkiet

Vi gick upp kl 02.00 inatt så det blev en dryg resa och dessutom kunde de bakom oss i flygstolarna inte sitta stilla utan sparkade mig i ryggen hela tiden.
Jippi det här är Turkiet
Vi tog oss en titt på stranden som är helt underbar det är bara 35 grader här men som tur är blåser det lite
Rummen är jättefina det här är ungarnas rum
Och vårt, hela hotellet är Kina inspererat
Utsikten från balkongen, det är ett allinclusive hotell och precis allt är gratis det är bara att äta. Kanon god lunch idag, buffè jag kommer att gå upp flera kg :=)

Dagens bad pojke, det var varm i havet sa Jonas själv orkade jag inte bada för trött men imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar