Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 6 maj 2010

Pust, den här veckan har allt legat på, jag har varit på kurs med jobbet+ jobbat mitt normala skift. Håller på med en födelsedags present till mamma som fyller år på Lördag hoppas jag blir klar. Tänkte att den kan jag fixa på Fredag men nähä, då har jag ju lovat Emma och hennes kompisar att jag ska skjutsa dem till Västerås. Idag har jag skurat mitt skitiga hem rent, så nu är det gjort iallafall.
Snälla Malin på mitt jobba har lånat ut säsong 2-3-4 och sista final avsnittet på Prison Break. Vi har blivit helt bitna av denna serie som gick på tv för några år sedan men vi såg inte den då. Det var för sent på kvällen antar jag...
Den är sååå bra rekommenderar den skarpt, jag ropade in säsong 1 på Tradera och varje säsong är 16 tim så nu har vi och göra....ler
Satt och spånade det här fatet vill jag ha när jag fyller år........ :=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar