Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 4 oktober 2009

Vilken Färg?????

.........Färgprover.......
Vi ska göra om sovrummet och jag har tagit hem färgprover, tänkte nämligen måla och göra stora schabloner.
Hmmm, funderar på "Lys antik eller Reflektion" alltså färgerna heter så. Den näst högst upp till Vänster eller den näst längst ner till vänster....


Jag var till Broarna på Auktion idag och ingen ville ha den här skinnjackan köpte den för 20 spänn...Fast jag vill nog inte heller ha den :). Får sälja den på Tradera..
Ropade in ett fint ostbricks fat....



Och en fin sallads skål 50 kr för båda........




Köpte den här ljustaken på loppis igår för 40 kr
jag har redan målat den vit ....snart är den torr.
Ska piffa upp den lite med spets och snygga ljus.






1 kommentar:

  1. Hej!

    Som total främling måste jag först och främst säga att du har väldigt bra smak! Har letat Sverige och internet runt efter ett syskrin som ditt men inte hittat något. Jag undrar om du vet något om vem som har gjort det eller vad modellen kallas? Såg mitt första på en auktion men la tyvärr inte det vinnande budet och har sedan dess försökt att hitta ett till. Om du vet något som kan hjälpa mig att hitta ett till så får du jätte gärna skicka ett mejl till mig på nicolinag92@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Nicolina

    SvaraRadera