Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 24 oktober 2009

Cykel tävling i Falun

Idag bar det iväg upp till Falun på cykelcross tävling och på vägen in i Falun såg jag ett loppis, Jag släppte av Jonas vid tävlingen och vände tillbaks till Loppiset.
Gjorde fynd en hylla den blå till sovrummet, perfekt när jag målat den vit, och en tavellist som ska målas. Det fanns flera jättefina tallrikshyllor till billiga penningen tänkte köpa och sedan sälja men orkade inte... Jonas hade otur bakväxeln på cykeln gick sönder på andra varvet.

En besviken Jonas står och kollar på konkurrenterna som han lätt hade slagit....ler




Den här synen mötte mig när jag kom tillbaka till tävlingen "en gående Jonas".












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar