Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 22 oktober 2009

Jag har natt vecka den här veckan och det har gått så bra och fort det är bara det att inget blir gjort för man blir lite seg..........

Igår kom mitt vägg ord, men det var inte det lättaste att sätta upp. Envis som man är så skulle det upp-Jag missade halva Bonde söker fru men upp kom det....Det fastnade liksom kvar på pappret och var lätt att ha sönder, men det gick bra. Tur jag inte köpte det jätte stora för då hade jag inte varit klar än....

Förra helgen var vi till Ikea och köpte en liten prisvärd soffa åt Emma


Då var vi även in på Mediamarkt och kollade in en ny TV, vi vill ha en 42`
men blev för snåla och sa att vi väntar och det var tur för idag kom det reklamblad i postlådan om att de har jubileum, så det kanske blir en ny TV i helgen om inte vi snålkorvar åker hem tomhänta igen...men, men man är inte gjord av pengar även om jag tror det ibland....ler


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar