Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 16 oktober 2009

Det går fort-en vecka!

Den här veckan har bara sprungit iväg, jag har jobbat förmiddag. Det får mig att tänka på en KSMB låt. " Äta, jobba, sova".
Jag skulle ibland behöva den här handen. Jag har köpt ros tyg till gardiner som jag håller på att sy, renoverar sovrummet+ att jag målar möbler. Man har även allt annat i hemmet som ska göras och så jobbar vi.
Min älskade vove måste ha sin promenad på 1-2 timmar varje dag annars mår inte han bra. Har man skaffat sig en hund så är det ansvar inte bara att binda ut dem på tomten som vissa gör, har jag sett.....hm..inte bra!!
Jag är nog en person som vill ha mycket att göra, då trivs ja!
Idag har vi varit och grattat syrrans kille han fyller 25 år GRATTIS MICKE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar