Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 5 oktober 2009

Drömma sig bort!

Sitter och ska titta efter en ny vinter jacka som både jag och Jonas behöver men hamnade på våra semesterbilder från Gran Canaria i sommras..
En stark upplevelse var när vi åkte med en båt ut i havet för att titta på delfiner, snodde
den här fina bilden av Emma.........
Längtar tillbaka....

Svalkande god!


Jag och kidsen på väg till marknaden med vår hyr bil....Jonas cyklade så klart...ler...



Emma väntar sååååå på sin nya mobil som hon beställt borde komma den här veckan..





Jag funderar på den här jackan, röd till mig och beige till Jonas vi tänker skicka efter dom från Kina eftersom de kostar ca: 7000kr i Sverige...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar