Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 2 oktober 2014

Hemma...

Jaha då är man tillbaka i vardagen igen..
Jag var till löparens trädgård och köpte blommor idag..


Någon som var här hemma glömde visst vattna =)


Lite semester bilder :-))





Vi var på marknad en dag ett riktigt jippo..


Lite balkong mys:-)


Det fanns en rabatt som var full med katter, räknade till 19 st..
Dom samlades där varje kväll..





Maten var inte bra på hotellet men en del gick att äta..


Var tvungen att kolla om playa de sol som är känt från tv.


Mysigt..


Svart himmel men det blev inget mer..


Vill inte vara med på bild :D





Hotellet i foajén ..


Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar