Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 21 oktober 2014

Vad är detta??

Idag hände det igen!!
Jag tränade med Molly inkallande med stå och hon var jätte duktig så jag tjoade på..
Före hade jag märkt på henne att det var nånting ..?


Sen muffade hon och stirrade in i skogen och där bakom granarna skymtade jag ett ljudlöst djur som gick..
Först trodde jag det var en varg men det var på samma ställe som jag såg lodjuren förra gången då det var nog lo..


Jag tvär vände och gick hem nu törs jag nog inte gå där igen. Trodde det var en engångshändelse förra gången..
-Konstigt att de inte stack när jag tjoade..??
-Fattar ingenting alla säger att lo ska vara så skygga??
-varför får jag se och ingen annan ser dem??
Undra om man är utvald på nåt vis ;)

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Har man gröna ögon så tror dom att du också är en katt.:) /J

    SvaraRadera