Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 20 oktober 2014

Vad tror ni :-))

Nu så har Jah handlat klart till köket, det blev det här bordet från Countryhouse i Västerås ..


Det här stolarna från Furniturebox.se på nätet, lite surt att de satt ner priset på dem efter jag köpt :( jag skickade efter dem i torsdags och idag har de rea på dem...hmm


Det här skåpet från Ellos.se som jag suktat efter sen i somras då de fick in det :-)
Hoppas det är lika snyggt i verkligheten..


Köpte också nya mattor, den under köksbordet tog jag jätte stor 150x200..
Sen en lång smal in till lilla köket..


Nu ska jag ner på stan och beställa tapeter till köket :-)))
Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar