Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 30 september 2014

Gran Canaria..

Vi har rest med Fritidsresor till Taurito Princess hotell på Gran Canaria tyvärr så rekommenderar vi inte hotellet fast det är jättefint här och underbart läge..


Första dagen hade vi en kackerlacka på rummet den slog vi ihjäl men det fanns fler, så vi klagade och fick byta rum..


Annars har vi det bra och trivs, Jonas har hyrt cykel och jag sitter sönder bränd inne på rummet ( lär mig aldrig ;)












Jonas är i paradiset jag lovade honom en Lamborghini :-))


Vi har hyr bil hela veckan så vi får se en hel del..





Vägen som går där nere har vi åkt gissa om det är läskigt bara stup på sidorna..


Köpte lite färsk pressad juice uppe i bergen..











Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar