Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 september 2014

Lycka till!

I helgen tävlar Mollys bror Melvin med husse Johan i polis SM..
Vi håller tummar och tassar för att det ska gå bra.


Jag har köpt nya gardiner från ellos..
Lite annorlunda med ugglor.


Någon hårar fruktansvärt i vår familj...
Här dammsugs det varje dag just nu...pust





Lilla Molly är aldrig nöjd fast idag blev vi avbrutna i sakletningsrutan av ett skenande vildsvin =o
Gissa om jag fick panik ?
Molly hann knappt reagera förens jag låg runt halsen på henne.
Jag hörde en drivande skällande jakthund långt borta men trodde aldrig att de var så nära..


Dags att flytta min ruta tror jag förra gången kom det mountainbike åkare i rutan... Ler
Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar