Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 3 januari 2014

Regn regn, ingen snö!!

Idag fick jag mina blomkrukor som jag beställde, blev besviken på färgen de var väldigt bruna i verkligheten mot på bilden :(
Jag ska nog spraya dem vita för själva krukorna är väldigt fina :-)






Jag och Jonas sitter och glor på Sons of Anarchy, vi älskar den serien.. Vi är på säsong6 avsnitt 10..



Min lilla snutta ska ut på galej
Idag, födelsedags middag på krogen... Hmm hon börjar bli stor eller hon är stor fast man inte vill inse det... Ler




Idag har vi varit ute på en kladdig gräsmatta på klubben och tränat i regn..
Det märktes i onsdags att vi fuskat bara kört ett moment här och där. Vi behöver träna helheten på riktiga ytor det ger bäst träning. Imorgon blir det spår och löpning medans spåret ligger =)





Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Jättefina krukor,skulle behöva låsa in mina blommor i sådana med katter som äter på allt.

    SvaraRadera