Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 26 januari 2014

Helg!!

Nu är det skönt att få vara lite ledig, börjar inte jobba förrän på onsdag...


Vi syndade lite på jobbet i onsdags natt, Hellström bjöd på semlor :-)


Det är så skönt med helg efter dryg veckan...


Jag gjorde dessutom övertid torsdagen före då det blev 78,5 timmars vecka.


Äntligen har jag fått en orkidé att blomma om;)))


Vi var och kollade på ett projekt på Jonas jobb och fröken "bråttom" var med...


I hennes värld så kastar vi oss bara fram det finns inget som är farligt...
Man får tänka åt henne.


Till efterätt gjorde jag en dumle tårta... Rätt ok!!


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar