Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 18 januari 2014

Ny dator =)

Nu har vi fått vår nya dator, en vit vad konstigt...ler



Det var visst tulpanens dag i veckan och jag missade den. Fick inga heller utan köpte själv dan efter....ler



Gjorde en smörgås tårta till fredags kvällen och det var ju lönlöst... Nästan ;)
För Jonas fick magsjuka på natten till fredag så jag fick äta själv. Den var god det är alltid gott efter ett 12 timmars skift...


Lilla julafton hos oss eller..



Jo för Jonas är det det hans nya cyklar har kommit den blå beställde han från England och den svarta fick han av "Merida"...




Jag kan bara säga att i vardagsrummet ska de INTE så...ler



Popcorn hunden :-))
Hon får vara i vardagsrummet så klart :-)?
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar