Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 8 januari 2014

Färg överallt!!

Jag målade krukorna vita skulle först spraya dem men fy vad sprut dammet flög omkring hela husväggen blev vit :-0
Men resultatet blev bra.... Ler



Jag håller på att sy en ny Tilda docka den är inte klar på bilden än, just den här veckan går jag dryg vecka så då hinner jag inte mycket. Jo, träna hund äta jobba ich sova. Jag är på väg till klubben nu.. :)



Emma var och tittade på en häst och prov red men hon var en problem häst så det blev inget med det.
Hon skenade och bråkade hela tiden..!!
Ägaren sa att hon ville inte rida ut själv och att hon åkt av flera gånger...



Jonas har köpt en ny cykel han gamla träningscykel gick ramen av på när han tränade tur att han inte gjorde sig illa...
Det är ju livsfarligt!!




Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar