Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 2 december 2013

Julfest!!

Vi hade julfest på jobbet i lördags det var skoj.


Jag Helen och min svägerska Veronica..


Gud vad vi skrattade åt den här bilden på mig och Helen sen kebab mannen (Hellström) i mitten ...fniss


Skåååål.....


Oj här dök kebab mannen upp igen..;)





Fina Malin...





Vi var nog 290 st på själva julfesten trots så många så var det lugnt..


Veronica G och Micke ..


Kebab mannen och min svåger Bosse före innan vi gick dit.


Wo och Veronica K jag tror varenda tjej på Atlas heter "Veronica"... Ler


Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Åh vilka tjusiga tjejer! ;-) /veronica nr 3.

    SvaraRadera
  2. Och karlar förstås! :-)

    SvaraRadera