Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 4 december 2013

Jag är så nöjd över min kyrka som jag köpte från Tradera, har bjudit på flera men äntligen en som inte blev så dyr 180kr :)


Maria med Diezel ska åka till Nina Svartberg och träna på torsdag och jag hade verkligen velat följa med..


Men Molly löper slutar antagligen idag eller i morgon så det är nog inte shysst för han hundarna att åka..


Igår hade Emma varit ute och gått med Molly över en mil så då passade jag på att jul baka lite... 70st lusse katter och tre jul limpor ;)


Vi provsmakade och dom var goda, jag har startat upp frysen i källaren för det börjar bli fullt i den uppe i köket ;)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar