Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 27 november 2013

Jul pynt!

Fy vad jag ställer till.... Pust





Nu pysslas det här hemma jag provar och ångrar mig..
Det blir mest stökigt men förhoppningsvis blir det bra sen :-)




Bytte ut stjärnorna i vardagsrummet mot de större ..
Bilden nedanför är de små..



Tomtarna har smugit sig fram, bara några neutrala som inte är så röda....än ;)





Imåndags var vi till Västerås och jag köpte mina Ittala vinglas som jag trånat över så länge, i sommras när jag fyllde år fick jag ett presentkort av mamma och pappa så nu använde jag det till glasen =)





Molly är så trött bara sover och sover, jag tror inte hon mår så bra när hon löper..





Hon gillar att ligga skönt den lilla damen ;)





Tog en fin bild på Emma idag himlen var så vacker ..





Bakat bröd mitt i allt stök...ler






Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Soffan är ju bara såå snygg och jag tokgillar dina fina krukor och det BLIR stökigt när man håller på...
    Ha en fin advent!

    Kraam

    SvaraRadera