Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 8 december 2013

Ops,julbord igen⭐️

Natten mellan fredag till lördag tog jag semester skulle ha jobbat..


Vi var iväg på julbord på götis.
Det var riktigt skoj.
Fullt drag hela kvällen.
Jag och Nettan..


Annelie och Benke..


Lite konstig musik på dansgolvet men det är nog åldern.... Ler
Vi försökte hänga med så gott det gick....
Det är nog "russin" disco som gäller... Ler


Det snöade hela natten så på lördag hade vi ett riktigt vinterland.


Härligt tycker Molly som stormtrivs i snön..


Vi tog oss en långpromenad och som vanligt hamnade vi mitt i en jakt.
Jag och Molly måste vara jägarnas största hot i skogen.


Först hörde jag en skällande hund så jag anade var det var och kopplade Molly, sen kom den stackars vettskrämda räven och efter kom en jakt hund...
Jag tycker synd om räven :((



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar