Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 27 juli 2013

Semester arbete..

Vi har hållit på att rensa källaren och jag tror vi kastar allt, det går inte att spara på en massa skit..
Vi kastar även möbler så det blir tomt för här ska det renoveras i vinter och göras i ordning en mysig gillestuga :-))


Det har varit riktigt varma dagar nu.. Pust
Jag har tagit det lugnt med Molly tränat lite kryp bara, vi var ut och la ett kort spår. Sen har vi badat och simmat med Molly hon är så duktig, andra hundar jag haft har alltid försökt dränka en men Molly hon simmar så fint bredvid :-)))


Jonas nya projekt är ett trädäck mellan altan och garaget så småningom har vi tänkt sätta en utomhus bubbel pool där :-))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar