Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 juli 2013

Jag har en fundering, ska jag måla mjölk kannan vit eller ska jag ha den så här "naturlig'..?


Köpte en solros, få se om den överlever satt över den så vi inte har sv rosen med trädgårds slangen..


Snart har vi nytt tak imorgon sätter vi igång med bytet...


Vi fick mer tegel idag.
Det har varit en riktig strul dag först kom inte containern som vi beställt fick ringa och trycka på då hade de 'glömt' bort den.


Sen strulade Hedins vi var dit för ett par veckor sen och sa till om att vi fått för lite."det fixar vi" sa de men det kom inte.
Ringde dit förra veckan och då skulle det komma som igår. Det kom inte ringde dit idag igen och då vart det fart så nu är takbytet räddat. Vi har ju hyrt snickare till helgen.



Jag gick upp kl 06.00 för att asfalts gubbarna skulle komma men de kom inte de heller....
Idag har vi varit bortglömda från alla håll... :-0



Jaja, bakade iallafall bullar och en jordgubbspaj medans jag väntat på alla som inte kom :-)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar