Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 18 juni 2013

Nöjd =)

Jag var till Dick igår igen och tränade med Molly.
Nu börjar det gå riktigt bra. Vi har börjat om med allt, han är bra duktig Dick :-)
Nu kryper Molly och lägger sig snabbt. Linförigheten går jätte bra hon sitter rakt och snabbt.


Jag köpte ett jättefint fårskinn av dom. Tackan hette Lina och var ett speciellt får för dem. Fårskinnet är jätte fint jag har länge velat ha ett.
Det går att tvätta på ylle tvätt i tvättmaskin =)
Det fanns grå,hel vita och lite grå vitt som jag tog.


Molly fick hälsa på fåren och se grisen..
Hon luktade så snällt.


Jag var upp på stan en sväng, när jag kom hem så möttes jag av det här :-0


Hoppsan jag hade glömt bort att takpannorna skulle komma. Vi ska göra om taket. Det börjar bli dags, nästan alla grannar har redan gjort det. Vårt läcker inte, men är sen 1964.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar