Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 15 juni 2013

Emmas student :)

Iår har vi tur med vädret, det var en underbar dag.


Emma har blivit stor, hon tog studenten idag :-))


Marcus tog också studenten de är lika gamla<3


Risk för nackspärr :-)))


Här står vi och väntar på henne, hela gänget...


Hemma på altan hade vi dukat och förberett.


Alla studenter åkte runt på flak och dansade och sjöng det var nästan så man rycktes med..





Det var en stor fest på hela stan tror aldrig jag sett så mycket folk där nån gång..


Vi serverade potatis gratäng och grillad kycklingfilé med tzatsiki, beasås, sallad m.m





Min gamla farfar hänger med är fortfarande pigg och glad :-)



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar