Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 juni 2013

Hmm, tränat för mycket??

På tisdag ska vi upp till Rättvik och tävla jag och Molly. Träningen har gått så bra, men i lördags började hon krångla på fjärr dirigeringen :-0
Inte kul så nära en tävling vi har försökt hela helgen men det är som bortblåst..
Det verkar som hon aldrig hört ordet sitt förut..


Ifredags hade vi lite grill mys på altan, bäst att passa på när det är fint väder.


Såg en bild från mitt gamla jobb stackars kille, naturligtvis en sommarjobbare han hade tur att inte lasten ramlade av gafflarna och trucken gick tillbaka då blir det en j-la smäll. Det är min gamla truck dessutom :-) jag hade svart torn.


Nu sk vi ut till klubben och träna lite och imorgon är det tävling..

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Stackars truckkillen och undrar om Molly har kommit i trotsåldern tro... :) Även om matte kan hålla sig för skratt när det händer på tävlingarna...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera