Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 9 juni 2013

Jobb vecka..

Jag var och köpte mig en ny cykel, min jobbar kompis Veronica skulle sälja sin..
Här är den packad för färd till jobbet kl 05.00 imorse :-)


Tog en fin bild på Molly när vi var ute och gick på söndags eftermiddagen i solen....


På söndags förmiddagen var vi på auktion i broarna.
Det spöregnade och allt blev super billigt.


Men jag hittade inget, Jonas köpte en kap maskin för 100 kr ett riktigt fynd..
Små grejerna och möblerna var inomhus, det är lätt att man kommer hem med skit men jag vaktade min tunga.


Jag är ute efter stolar "äpplet"...
De verkar vara lite svåra att då tag på.


Min lilla Emma har fått sommar jobb på mitt jobb och precis jobbat sin första 12 tim natt helg.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar