Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 23 juni 2012

Midsommar helgen ;)

Det gick si så där för Jonas på solleröloppet han missade en utbrytning och i den låg en klubbkamrat så han kunde inte åka ifatt för drog han med sig hela klungan.


Full fart :)


Det är så fint med alla blommor efter vägkanten...


På kvällen åt vi kräftor och ost och kex i vår stuga på Gesunda berget.


Bus vovvarna fick inte vara med....hehe


Vin till mig:-))))


Läsk till cyklisten som ska tävla i SM på söndag, så då bär det iväg till Stockholm.


Midsommar dags lunch på restaurang ...


När vi åkte hem stannade jag på ett helt underbart loppis men....vad dyrt det var :-0
Är det loppis då???


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar