Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 20 juni 2012

En juni dag ;)

När jag fyllde år fick jag en jättefin ängel av mina förädlar som ska stå i trädgården. Fast aldrig i livet att jag ställer ut den :-0
Den får stå inne, jag älskar änglar =)


Igår läste jag ut min bok sen var jättebra, jag har läst alla av Mari Jungstedt, gillar deckare som är lättlästa.


Jag bakade lite bröd skulle göra limpor men degen jäste så hemskt att jag fick göra småbröd istället ;)


Dom här två "odjuren" gjorde mig inte glad idag ;(
Det kom en rådjursbock rakt framför oss på stigen och båda drog efter i en jädra fart...
Molly var borta i 40 min jag hann både bli arg,rädd och orolig. Rolex kom tillbaka på en ggr.


Så här kan det se ut i vårt sov rum ;-))


Imorgon åker vi bort, har hyrt stuga uppe i Dalarna, Sollerön.
Jonas ska tävla i solleröloppet egentligen så har vi hyrt tills söndag men vi måste åka hem på lördag
Jonas glömde bort att han ska cykla sm i Stockholm på söndag.

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar