Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 18 september 2009

Veterinärs besök!

Jag vill inte åka till veterinären..........
Titta så frisk jag är.....


Desutom är jag en kvalitets-schäfer med fint namn......


Rolex det hjälper inte , utan idag var vi till djursjukhuset med Rolex`s allergi och det var inte bättre så han har fått cortison tabletter. I Väntrummet betedde han sig som en "idiot" jag skämdes. Det var bara små söta hundar som satt stilla i sina mattars knän. BOOM,BRAK hej här kommer vi skäller och och morrar och flåsar.........jag vet vad de tänkte, usch en schäfer. Men eftersom han inte fick någon respons så la han sig och sov i väntan på sin tur....
Tog en sväng till IKEA efteråt.....Köpte nya fina vita kuddar till soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar