Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 5 september 2009

Loppis igen :)

Idag åkte jag runt på några loppisar fick med mig Jonas, han handlade böcker om bilar eller hur man lagar bilar för min är ju fortfarande trasig i kylaren....hm
Jag köpte kupan för 10 kr..billigt, billigt- skålen är en Royal Copenhagen jag frågade killen vad ska du ha för den? Han säger 20 kr....köpte den direkt tror inte han visste vad det var.

Ikväll blev det hemmagjord pizza sallad och pizza ungarna föredrar hemmagjord, själv gillar jag bäst köp pizza.. Den blev inte så bra för våran ugn funkar inte som den ska. Den ökar värmen tills propparna går. Ni tror nog att vi har en gammal ugn men Nej du den är bara 3 år gammal och vi har även nyss bytt hällen. Så jag säger bara köp ALDRIG märket Ariston.
Vi ska åka iväg och köpa ny ugn men det känns inte kul.....men nödvändigt.



Jag har varit ut med Rolex en sväng och plockat lite kantareller det gjorde jag igår med..he,he...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar