Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 2 september 2009

Brorsan!

Min tokiga bror kom på besök idag. Han spelade Noice på hög volym och ungarna diggade glatt. Den enda som inte var så imponerad av punkmusiken var stackars Penilla....ler
Små kusinerna är imponerade av Daniels cross fast dom har en varsin där hemma.
Vi fick besök av en äppeltjuv idag...


Mmm, vad gott han tyckte det var. Tur att inte Rolex var ute för då har vi fått leta runt hela Fagersta efter honom. det hade inte varit lyckat om Kärringen hade kommit och gått med sin hund just då....pust.

Jag har även varit till lilla syster som fyller 25 år idag, Grattis Sandra! Jag och brorsan köpte en jätte fin vit urna som hon önskade sig, jag med för den delen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar