Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 september 2009

Soligt och fin dag!

Idag har det varit en trädgårds dag jag har rensat rabatter och klippt ner äppelträdet rejält skulle ha gjort det i mars men orkade inte då. Min snälla granne kom ut med en jättebra trädsåg som jag fick låna, så trädet blev väldigt litet...
Nu börjar det bli ganska tråkigt i trädgården visset och brunt...Farväl sommaren....snyft !


Man har ju direkt inte planerat den så att det blommar året runt som vissa med gröna fingrar gör.....ler


Jag har jobbat och slitit medans ungarna suttit och häckat vid sina datorer.
Gubben har varit iväg på cykeltävling med det gick åt skogen han var inblandad i en vurpa och fick bryta för cykeln gick sönder.....Tur att han höll iallafalll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar