Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 december 2014

Taklampa..

Nu har jag hittat en taklampa till köket som jag vill ha..
Det är bara det med priset för den är väldigt dyr, och stor..
Men snygg!!!






Vi var igår och tittade på ett hus...


Väldigt gulligt men tyvärr kändes det inte bra. Det är en sommarstuga som de byggt på rum efter rum och det blir inte bra..


Köket var jätte mysigt men lågt till tak. Inget bra badrum och tvättmaskin stig idet annat hus på tomten. Så vill ja g inte ha det ..


Vi letar vidare, man skull kunna köpa det s om sommarstuga, dom hade inget riktigt sovrum utan sov på loftet.


Kram Annelie❤️

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir av att se att ni fortfarande tittar på hur närmare här!! Komsi,komsi mot Smedjebacken ´:-)

    SvaraRadera