Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 20 december 2014

Hyacinter i massor :-))

Jag älskar doften av hyacinter det hör verkligen julen till :-)


Nu är det inte så många dagar kvar och det börjar bli mycket att gör..


Dessutom fyller lilla Emma 20 år den 29/12 så det ska fixas till hennes kalas..


Jag tycker nog att vi har rätt bra koll på läget ned mat och vad vi ska göra inför julafton jag har som tur är fått ledigt julafton och juldagen, annars skulle jag jobbat det hade inte varit kul. Bytte bort julafton mot nyårsdagen...





Vi var till Åsby och köpte en gran den var riktigt billig kostade bara 270kr..


Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar