Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 8 december 2014

Måndag ...

Det lyste upp lite i helgen när det kom ner några flingor..


Min bock blev kite finare :-)
Iår blev den så bredbent ..;)


Jag älskar hyacinter det luktar jul om dem..


Min lilla sessa har verkligen bytt sin korg mot vår säng.
Hon har med sig sin rosa gris :-)))


Det har blivit lite dåligt med träning nu på sistone VM-området skärpa till oss...


Ihelgen blev en hund ihjälbiten av varg, jag som brukar spåra där. Men men man får inte bli rädd. Det var en jakt hund som var ute och jobbade.
Tycker så synd om ägarna :((
Hon var ju deras lilla prinsessa.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar