Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 16 november 2014

Vilken helg!!

Jag har varit på kennel Anreelunds höst träff..
Vi började fredagen men lite träning samt middag på kvällen. Gud så fint det var och gott!!


Små söta stugor fick vi bo i jag och Molly hade en egen..


Bäddade i ena sängen åt henne :-))


Stackars Nina hon hade punktering när vi vaknade på lördags morgonen som tur var fanns det många starka karlar där som plockade bort hjulet och vi åkte in till däck firma, hon hade en spik inkörd..


Vi tränade lydnad och spårade samt gjorde sakletning. Här är Elin men Mollys mamma Griga :-)


Gissa om vi var trötta här ligger vi och kvälls vilar inför supén..


På kvällen blev det tre rätters ... Mumsigt och gott ;)


Fina Julia..


När vi kom hem slocknade Molly på en gång... Hon var så trött...


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar