Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 4 november 2014

Hihi, igen..

Vi har bokat en till resa till Gran Canaria i februari, den här gången slog vi till på stort och tog ett femstjärnigt hotell med inklusive :-))


Emma och Marcus följer med, jättekul tycker vi :))
Vi var till det här hotellet och tittade när vi var där i september och det såg jättefint ut..


Nu så har jag fått allt till köket, mattan kom men var en stl för liten men det för inget blev ju lite billigare också ..


Igår var jag och Veronica på mingel party...
Det var lövparkensträdgård som bjöd in, jätte trevligt!!
De hade så mycket fint som heminredning tokig så blev jag alldeles sjuk...hihi



Köpte en sån fin krans till dörren, det är små led lampor i som lyser så fint i mörkret, snart ska jag ut i regnet och fixa min jul bock :-)
Har släpat hem massor med granris till den..



Först träning och promenad med Molly!!
Slöhögen, hon myser i vår säng än går inte upp i första taget, annat var det när hon var valp då studsade hon upp kl 6 och ingen fick sova längre... Ler




Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar