Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 5 november 2014

Fy så kallt det är..

Var till lövparkensträdgård trädgård och tjuvstartade lite med en dörr krans på dörren :-)) man längtar liksom lite till jul..


Usch vad jag fryser det är så kallt ute man är väl inte riktigt van. Jag frös om fötterna när jag och Molly var ute..
Idag blev det bara promenad ingen träning.
Vi ska snart åka på hund läger, längtar jätte mycket. Fredag till söndag :-))


Hoppas Molly sköter sig på lägret, man vet ju aldrig.. Jo det gör man hon är jämt duktig min lilla tös..


Bakade ett härligt mat bröd lär väl skriva så för jag hittade på receptet själv ...ler


Idag hittade vi några fulingar verkar som de kommer upp igen =D


Min gran bock.....ja vad säger man :)


Hoppas kunna få ordning på den :-))))

Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar