Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 17 augusti 2014

Vilken vecka..

Stackars Emma blev så sjuk igen och blev inlagd på ladarettet. Hon höll på att få blod förgiftning..


Hamnade på infektions kliniken i Västerås och fick antibiotika direkt i blodet.
Det var inte så fint där ett gammal sliten avdelning med en massa missbrukare inlagda..


Nu till något roligare vi ska byta ut köket och var till Ikea idag. Vi har fastnat för ett modernt kök...


Det var dessutom uppbyggt som vårt...hm måste fundera lite :-))





Molly har börjat träna in högre momenten och det går så bra. Hon tycker det är jätte skoj och jag med :-))


Vi försökte åka och titta lite nyfiket på branden men än så länge är det avspärrat...


Jag och Emma hade sån tur i skogen vi såg två lappugglor kanske tre :-))
En flög.. Jag har tagit kort på hennes kamera lins..


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Tjenare! Det är en slaguggla Emma fotat. Lika kul det som lappuggla. Snygg bild.
    /Janne H.

    SvaraRadera