Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 28 augusti 2014

Nya kuddar, orm och resa..

Jag var till Västerås förra veckan och köpte nya kuddar på Chilli.


Tycker egentligen inte att de passar så bra in i vardagsrummet men dom var fina :-)


Min lilla skit råtta skrämde mig rejält igår, hon sprang som vanligt före och stannade och jag såg att hon höll på med nåt!!
Fy bubblan det var en ORM...!!
Den ringlade iväg precis när jag kom och Molly började nysa och ta sig för nosen med tassen. Jag var först säker på att hon blivit biten men som tur var blev hon inte det..
Antagligen luktade ormen illa.
Jag har märkt att hon är intresserad av ormar..


I september åker vi till Gran Canaria i en vecka.


Vi bokade resa i helgen som var och det ska bli så skönt...





Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar