Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 augusti 2014

Skogsbranden..

Fy vad otäckt det här är...
Det brinner överallt i skogen känns det som. Den här bilden är tagen i Hästbäck där jag brukar åka. Skyltarna är visst spegelvända vet inte hur det kunde bli så Norberg är åt vänster.



Brorsan med familj kom för hela Norberg var hotade av gnistregn.



Emmas kille Marcus dom bor i skogen som brinner, de blev evakuerade och får inte ens åka hem och titta till huset. Deras katt blev kvar..



På vägarna var det panik så här såg det ut när vi var och hämtade Victor och Sebbe..



Hela Fagersta var rökfyllt..


Jag kan inte träna med Molly vi som ska tävla på söndag..


Bilder från en brandman jag känner..



























Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar