Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 3 juni 2014

Vilken dag 3/6-4/6

Jag tror vi fyllde hundra...


Vi fyllde år jag och Jonas och vi blev rejält firade ..Emma och Marcus hade gjorde en så fin korg med champange ost kex choklad ..mums


Fick så mycket fint, en ute lyckta att sätta på väggen vid poolen av Daniel och Kajsa..


Äntligen har jag fått min moccamaster som jag velat haft så länge :-))) tack mamma och pappa :)


En jätte fin korg med vin choklad ljus och smått och gått i av brorsan med fam.
Vin och blommor av syrran med fam..
Hemstickade vantar av svärmor.


Hann med en promenad..





Finaste Stella som blivit så stor och snart fyller 1 år..





Avslutade kvällen med bubbel i poolen...


Barnbarnet får sova med oss inatt :-))))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar