Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 9 juni 2014

Sov länge...

Jag sitter och funderar hur jag ska lägga upp dagen. Jag sov länge efter att jobbat 36 Tim helg..
Jag skulle behöva- städa, klippa gräset lägga spår med Molly, åka ut till klubben och träna Molly, springa min löpar runda, handla, laga mat före kl 13..??
Det är bara det att jag börjar jobba om 4 1/2 Tim så allt hinner jag inte utan får prioritera... Hmm


Hoppar över löpar rundan med Molly och spåret får ta det i morgon...
Måste koncentrera på krypet vi är anmälda till Kristinehamn 29/6, hoppas vi kommer med.



Igår var det riktigt skönt att bubbla efter jobbet :-))
Tog en sån fin bild på Veronica och Bosse igår när de åt lunch på jobbet.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar