Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 21 juni 2014

Midsommar !!

Vi packade vårt ekipage och åkte till Sollerön över midsommar, Jonas skulle tävla där...


Direkt vi kom till campingen råkade vi ut för en schäfer hatande kärring :( det finns gott om dem. Molly som är så skötsam och duktig...


Jag retade mig på körringen hela tiden, hon klagade på att vi gick förbi hennes husbil för hon hade en katt där :-0
Herregud Molly bryr sig ju inte ens om den...vi hade inte ens fått upp förtältet och jag skulle vara rasta henne före...


Här slappnas det av riktigt vi är på tävlingen och väntar på att Jonas ska gå i mål "tråkigt tycker Molly" som väljer till allas förtjusning att sova på rygg :-))))
Det är rejäla kastningar på tävlingen får jag höra av folk vilken underbar hund jag har :-))


Molly är underbar :-)


Målgång ...





Jonas rullade in som 7:a av ca: 100 bra placering.


Han är rätt nöjd men hade nog helst vunnit..


Midsommar lunch..



Kräftor och ost, kex på kvällen..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar